Blog

Δειτε τα νεα μας

Σε όλες τις ηλικίες η ικανότητα του παιδιού να κατανοήσει την γλώσσα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από την ικανότητα του να μιλήσει. Τα παιδιά γεννιούνται με μια φυσική προδιάθεση στην απόκτηση της μητρικής γλώσσας σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα από τη γέννηση τους, δηλαδή κατά την προσχολική ηλικία.Η διαδικασία απόκτησης της μητρικής γλώσσας παρουσιάζεται σαν μια σχεδόν ακούσια διαδικασία, όπου τα παιδιά κατά την προσχολική τους ηλικία μαθαίνουν μόνα τους τη μητρική γλώσσα, χωρίς διδασκαλία από κανένα. Ας δούμε όμως τι οφείλουμε να προσέχουμε στην γλωσσική ανάπτυξη:

Η δυσλεξία εντάσσεται στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και συναντάται στο 10-15% παιδιών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Για ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες, τα πάντα απαιτούν περισσότερη σκέψη αλλά με την ψυχολογική υποστήριξη της οικογένειας του, όλα γίνονται πιο εύκολα. Μερικά πράγματα που μπορύν να γίνουν ώστε να βοηθηθεί το παιδί :

Σημαντικότερη ηλικία για την ανάπτυξης του λόγου και της ομιλίας ενός παιδιού θεωρείται το διάστημα 1 έως 4 ½ ετών. Πως μπορούμε να καταλάβουμε αν το παιδί μας, που αργεί να μιλήσει χρειάζεται λογοθεραπευτική αξιολόγηση; Μιλάμε για καθυστέρηση λόγου όταν το παιδί σας πλησιάζει την ηλικία των 3 ετών και:

Για οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας μας!