Χρήστου Δ. Αικατερίνη Λογοθεραπεύτρια
Είμαι πτυχιούχος του Ανώτερου Τεχνολογικού Τμήματος Λογοθεραπείας στην Πάτρα.
Έχω μετεκπαίδευση στις μαθησιακές δυσκολίες για παιδιά και σε νευρολογικές παθήσεις για ενηλίκους (εγκεφαλικά, Πάρκισον κ.α.)
Η εργασιακή μου εμπειρία αφορά την αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με καθυστέρηση στην ανάπτυξη, Αρθρωτικές και Φωνολογικές διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής / Υπερκινητικότητα, Νοητική Υστέρηση, μαθησιακές δυσκολίες και άλλες αναπτυξιακές διαταραχές.
Σπουδές
- 2010-2014 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΤΡΩΝ
Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας
Τμήμα: Λογοθεραπείας, με βαθμό επτά και ενενήντα δύο εκατοστά (7,92). - 2016-2017 Εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και το σχεδιασμό παρεμβάσεων.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
- Δημοτική Σύμβουλος Δήμου Μώλου-Αγίου Κωνσταντίνου 2015 -2019
- Αντιπρόεδρος πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής Δήμου Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου 2015-2019
- Αντιπρόεδρος δευτεροβάθμιας σχολικής επιτροπής Δήμου Μώλου – Αγίου Κωνσταντίνου 2015-2019
- Πρόεδρος Συλλόγου Εθελοντικής Αιμοδοσίας
- Μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Λογοπεδικών Ελλάδος (Σ.Ε.Λ.Λ.Ε)
- Σύνεδρος στο 10ο Συνέδριο της Νέας Δημοκρατίας, 2016
ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ
- Σεπτέμβριος 2016- Παρόν
Λογοθεραπεύτρια στο Παιδαγωγικό Εργαστήρι Λόγου ‘Παίδων Λέξεις’, Λαμία - Σεπτέμβριος 2015- Παρόν
Λογοθεραπεύτρια και Επιστημονικά Υπεύθυνη στο Κέντρο Υπηρεσιών Λογοθεραπείας και Συμβουλευτικής Λόγου & Ομιλίας Σε Παιδιά & Ενήλικες (Κ.Υ.Κ.Λ.Ο.Σ), Καινούριο Φθιώτιδας - Σεπτέμβριος 2016-Δεκέμβριος 2016
Παράλληλη στήριξη παιδιού με νοητική υστέρηση στο 2ο Δημοτικό σχολείο Αταλάντης «Η Μακεδονία». - Δεκέμβριος 2014- Παρόν
Λογοθεραπεύτρια στο Κέντρο Παιδιού & Οικογένειας (ΚΕ.ΨΥ.ΠΟ.) Αταλάντης - Σεπτέμβριος 2015- Δεκέμβριος 2015
Παράλληλη στήριξη παιδιού με νοητική υστέρηση στο 2ο Δημοτικό σχολείο Αταλάντης «Η Μακεδονία». - Φεβρουάριος 2014- Ιούνιο 2014
Παράλληλη στήριξη παιδιού με εγκεφαλική πάρεση στο Ιδιωτικό Νηπιαγωγείο Πατρών, «Ο Πελαργός». - Μάρτιος 2014-Ιουλίου 2014
Λογοθεραπεύτρια στο Κέντρο Λογοθεραπείας Αγγιούς Ανδριάνας, Πάτρα - Οκτώβριος 2013- Μάρτιος 2014
Πρακτική Άσκηση στο Κέντρο Λογοθεραπείας Αγγιούς Ανδριάνας, Πάτρα
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
- Μάιος, 2013
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Σύγχρονες Προσεγγίσεις στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος από την πρώιμη διάγνωση έως την εφηβεία». ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ «ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ», Πάτρα. - Ιούνιος, 2013
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Τα σύνορα της Στοματοφαρυγγικής Δυσφαγίας». ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΛΟΓΟΠΑΘΟΛΟΓΩΝ- ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ (Σ.Ε.Λ.Λ.Ε), Αθήνα. - Σεπτέμβριος, 2013
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες». Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής, Αθήνα. - Νοέμβριος 2013
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Αντιμετώπιση αρθρωτικών και φωνολογικών διαταραχών». Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, Πάτρα - Νοέμβριος 2013
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Παιδική δυσφαγία. Προβλήματα σίτισης στην παιδική ηλικία και η αντιμετώπισή τους». Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου. - Φεβρουάριος 2015
Παρακολούθηση Σεμιναρίου με θέμα: «Πραγματολογικές Δυσκολίες σε παιδιά και ενήλικες-Αξιολόγηση & Παρέμβαση». Κέντρο Άρθρωσις, ΑΘΗΝΑ
ΣΥΝΕΔΡΙΑ
- Οκτώβριος, 2010
Παρακολούθηση Συνεδρίου με θέμα: «3rd European Congress on early Prevention, Detection and Diagnostic of Verbal Communication Disorders», Αρχαία Ολυμπία - Οκτώβριος, 2011
Παρακολούθηση Συνεδρίου με θέμα: «3ο Συνέδριο Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος», Εταιρία Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου Αιτωλοακαρνανίας-ΕΨΥΠΕΑ, Κέντρο ημέρας για παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, Μεσολόγγι - Ιούλιος, 2013
Παρακολούθηση Συνεδρίου με θέμα: «Αναζητώντας τις δυναμικές του σύγχρονου σχολείου ΙΙ» (35ΩΡΩΝ) ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΜΕΝΑ ΒΟΥΡΛΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
- Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας στο Τμήμα Λογοθεραπείας με θέμα: «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΚΦΟΡΑΣ ΣΥΜΦΩΝΙΚΩΝ ΦΩΝΗΜΑΤΩΝ ΠΡΟΩΡΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΟΜΗΝΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ 4,6-6,0 ΕΤΩΝ», με βαθμό Άριστα (10).
Τα Νέα μαςΌ,τι νεότερο στο χώρο μας
-
"5 ΤΡΟΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΑ…
Όλα τα παιδιά γεννιούνται με μια εσωτερική πυξίδα που, όταν προάγεται μέσω…
-
MESSY & SENSORY PLAY ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ…
Το Messy Play είναι το αισθητηριακό παιχνίδι που χαρίζει απίστευτα οφέλη!!! Απευθύνεται…
-
Ανάπτυξη προφορικού λόγου κατά την βρεφική…
Από τους πρώτους μήνες της ζωής ενός παιδιού υπάρχουν τεχνικές για να…
-
Ανησυχητικές ενδείξεις για την ανάπτυξη λόγου…
Σε όλες τις ηλικίες η ικανότητα του παιδιού να κατανοήσει την γλώσσα…