Νέα

Το Messy Play είναι το αισθητηριακό παιχνίδι που χαρίζει απίστευτα οφέλη!!! Απευθύνεται σε παιδιά όλων των ικανοτήτων και ηλικιών!! Το αισθητηριακό αυτό παιχνίδι μπορεί να περιλαμβάνει παιχνίδια στη λάσπη, ή την άμμο, παιχνίδι με πλαστελίνη, ρύζι, αλάτι, αλεύρι, νερό, φτερά, υφάσματα ή μπογιές και άλλα τόσα υλικά της φύσης που υπάρχουν απλόχερα γύρω μας. H συμβολή του Messy Play στην ανάπτυξη των παιδιών είναι τεράστια. Τα παιδιά το χρειάζονται για την έκφραση, την εκτόνωση και τη χαρά που τους προσφέρει. 1. Ενισχύει την φαντασία τους και την διαχείριση των συναισθημάτων του παιδιού 2. Προωθεί τη σωματική και συναισθηματική ανάπτυξη 3. Ενθαρρύνει την γλωσσική ανάπτυξη, τον λόγο και την επικοινωνία 4. Εξασκεί την συγκέντρωση, και ενδυναμώνει το σώμα και τους μύες. 5. Διδάσκει την ανεξαρτησία του παιδιού Σας περιμένουμε λοιπόν, να γιορτάσουμε την ακαταστασία και να καλλιεργήσουμε μαζί την γνωστική, την αισθηματική και την κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών μας.

Η προσπάθεια για κατανόηση, καθορισμό, περιγραφή, αιτιολογία, αντιμετώπιση των δυσκολιών μάθησης οδήγησε σε αρκετές περιγραφές και ορισμούς.Ο όρος ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στην μάθηση. Μια ειδική κατηγορία ειδικών μαθησιακών δυσκολιών είναι η δυσλεξία. ΟΡΙΣΜΟΣ ΔΥΣΛΕΞΙΑΣ Η δυσλεξία ορίζεται συνοπτικά ως ‘σοβαρή καθυστέρηση στην κατάκτηση του γραπτού λόγου ενώ δεν υπάρχει νοητικό ή αισθητηριακό έλλειμμα ή ψυχιατρική διαταραχή και οι ευκαιρίες για εκπαίδευση είναι επαρκείς’. Ως δυσλεξικό ορίζεται το παιδί με φυσιολογική νοημοσύνη, χωρίς αισθητηριακά προβλήματα και σοβαρή ψυχιατρική διαταραχή το οποίο κάτω από κανονικές συνθήκες εκπαίδευσης, αδυνατεί να κατακτήσει το γραπτό λόγο στις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου. Στην ανάγνωση:  Αργούν να μάθουν το μηχανισμό ανάγνωσης  Όταν αρχίζουν να μαθαίνουν, η πρόοδος είναι σταθερή αλλά πιο αργή  Παρατηρείται κομπιαστό διάβασμα  Εμφανίζουν συχνά μειωμένη κατανόηση του κειμένου που διαβάζουν  Δυσκολεύονται να κρατούν τη σωστή σειρά που διαβάζουν  Δυσκολεύονται να γυρίσουν από το τέλος της γραμμής στην αρχή της επόμενης.  Δεν χρωματίζουν τη φωνή τους  Συγχέουν τα γράμματα που μοιάζουν οπτικά  Δεν σταματούν στην τελεία, ούτε στο κόμμα  Αντιστρέφουν ή αλλάζουν τη σειρά των γραμμάτων σε λέξεις  Μαντεύουν λέξεις, παρασυρόμενα από κάποια γνωστή τους συλλαβή ή γράμματα, δηλαδή βλέπουν καντήλι και λένε μαντίλι  Εάν, σηκώσουν το κεφάλι τους να δουν κάτι, την ώρα που διαβάζουν, θ’ αργήσουν πολύ να βρουν το σημείο που είχαν μείνει.

Καλώς ορίσατε στον "Κυκλος" , Διεπιστημονικό Κέντρο-Καινούριο Φθιώτιδας. Τα λογοπαιχνίδια αποτελούν θεραπευτικό, εκπαιδευτικό και ενισχυτικό υλικό για να κατακτήσουν διαφορετικές δεξιότητες ανάλογα με την κάθε δραστηριότητα, παιδιά όλων των ηλικιών. Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας, ώστε να ενημερώνεστε άμεσα για τις δράσεις μας. Γνωρίστε μας και επικοινωνήστε μαζί μας!!!! Για το δωρεάν υλικό μας "Κάντε κλικ... για το παιδί σας!" https://kykloslogou.gr/logopaixnidia/ena-klik-gia-to-paidi

Όλα τα παιδιά γεννιούνται με μια εσωτερική πυξίδα που, όταν προάγεται μέσω της θετικής άσκησης του δικού μας γονικού ρόλου, βοηθάει τα παιδιά να πιστεύουν στον εαυτό τους και να έχουν επιτυχία τόσο στο σχολείο όσο και στη ζωή τους. Ακόμη και οι μικρές, καθημερινές, θετικές αλληλεπιδράσεις μεταξύ των γονέων και των παιδιών, μπορούν να κάνουν αυτή τη δυνατότητα, πραγματικότητα.

Το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών Κυκλος στο Καινούριο Φθιωτίδας, σας καλωσορίζει με Δωρεάν αξιολογήσεις άρθρωσης και μαθησιακών δυσκολιών.

Αποτελεσματική αποκατάσταση μόνο με έγκαιρη διάγνωση!

Κλείστε το ραντεβού σας!

 

Η Ομάδα του Κέντρου Κυκλου Λόγου - Ειδικών Θεραπειών Φθιώτιδας, που απαρτίζεται από λογοθεραπευτή, εργοθεραπευτή, νευρολόγο, ειδικό παιδαγωγό και ψυχολόγο, σας ενημερώνει για την νέα υπηρεσία της.